Functionalitati & imbunatatiri, by TravSoft

Vom incerca sa explic, mai pe larg, cele 10 motive, din 100, care fac aplicatia B2C by TravSoft, probabil, cea mai buna de pe piata.

1. Cautare specifica dupa destinatie, strada, nume hotel etc.
Am dezvoltat aceasta functionalitate tinand cont de faptul ca sunt multe destinatii care vin din diferiti furnizori, scrise diferit. Una dintre acestea, prima care mi-a venit in minte – daca a fost CM in Russia, ce sa fac – este Sankt Petersburg sau St Petersburg sau ST Petersburg. Oricare din aceste denumiri, corecte, pot da bataie de cap utilizatorului final, nestiind care din sintaxe este corecta. Aceasta functionalitate permite afisarea destinatiei indiferent de numarul de cuvinte din aceasta, aleatoriu (vezi print screen-urile de mai jos) – atat pentru destinatii, cat si pentru hoteluri sau strazi.

  Cautare Destinatie Cautare Strazi Hotel Search

2. Cei mai multi furnizori de cazari individuale.

Pana acum, avem integrati 200+ furniori de cazari individuale, de la DMC sau furnizori locali pana la wholesalers generalisti. Integrarile continua, deoarece foarte des apar furnizori locali care ofera produs, nu mare ca si inventar hotelier, dar foarte specific, cu disponibitate si tarife copetitive, raportat la destinatia respectiva. Spre exemplu, avem integrati 7 furnizori de Grecia (locali, care vand numai Grecia).

3. Cel mai scurt timp de afisare a rezultatelor vs numar de rezultate.
Aici, cautarile sunt pe trei tipuri de produs: cazari individuale, pachete charter cu avionul si pachete charter cu autocarul.
Am reusit sa obtinem maxiumum de rezeulate din furnizori (in special cei de charter-e, unde de multe ori afisam razultatele in timp mai scurt decat afiseaza TO pe sie-ul lor)
La individual, afisarea rezultatelor este sub 20 de sec indiferent de destinatie, fie ca este Paris, Halkidiki sau Petrosani. Evident ca folosim, ca toata lumea care lucreaza in On line, un time out, dar pe aceeasi furnizori, ori scoatem un timp de incarcare mai bun, ori in limita time out-ului afisam mai multe rezultate.

4. Compararea in timp real a ofertelor.
Am creat si imbunatatit cautarea si afisarea rezultatelor cu diferite tipuri de transport. Am realizat aceasta functionalitate, deoarece clientul intrat pe site-ul agentiei sa aiba posibilitatea de a rezerva ceva, chiar daca a cautat altceva Ex. Un potential client cauta charter avion in Antalya, dar hotelurile pe care ar vrea sa le rezerve sunt RQ, insa variantele de individual sunt disponibile; acelasi lucru se poate intampla cu un client care cauta Corfu cu autocarul, dar poate observa ca aceeasi varianta cu avionul este cu putin mai scumpa, astfel incat sa rezerve cea mai buna varianta.

5. Timpul scurt de livrare a proiectului.
De regula, livrarea proiectul dureaza 7-10 zile, dar numai cu implicarea solicitantului. Oricat ne-am stradui, fara ajutorul agentiei nu putem livra la timp. Ajutorul consta in furnizarea credentialelor de la furnizori, informatiile necesare pentru plata cu cardul, diferite fotografii, texte, documente etc.

6. Afisarea diferitelor oferte din furnizori fara nici actiune din partea agentiei.
Ofertele sunt de tipul: Early booking, Special offer, Last minute etc aceastea venind pe flux XML direct din furnizori cu o varietate foarte diversificata. Astazi puteti avea 10 hoteluri pentru EBD, dar maine puteti avea 100. Suntem capabili sa gestionam aceste oferte destul de volatile (dispo si tarif), astfel incat clientii agentiei sa aiba la dipozitie cele mai bune oferte.

7. Distribuirea ofertelor pe social media.
Fiecare oferta dinamica sau statica poate fi afisata cu un simplu click pe site-urile de social media, fiecare pagina are butoane pentru respectivele site-uri.
In cazul link-urilor statice de genul https://testing.travsoft.ro/cauta/Turkey/Antalya – pentru destinatie sau https://testing.travsoft.ro/hotelinfo/Turkey/Antalya/Lumos-Deluxe-Resort-Hotel-and-Spa – pentru un hotel anume, cautarea se face in fuctie de preferintele clientului, pe link-urile dinamice (unde cautarea are durata de viata limitata – 15-30 min), dupa expirare, clientul are posibilitatea sa faca cautare cu formularul de cautare gata completat in functie de oferta respectiva.

8. Cei mai multi furnizori de charter cu avionul.
Pana in momentul de fata, avem integrati urmatorii furnizori de charter cu avionul: Tez Tour, Prestige Tour, CHR, Paralela 45, Nova, Malta Travel, Cocktail Holidays, Holiday Office, Rezeda si Fibula. In curand Need Tour.

9. Cea mai buna mapare a produsului.
Asa cum stiti un hotel poate veni din 10 furnizori cu 10 denumiri diferite, provocarea este sa apara o singura data, mapat, cu date GEO, adresa etc.
Am reusit sa mapam (sistem de maping propriu) aproape 90% din inventarul hotelier existent. Nu este 99%, deoarece hotelurile nemapate nu au date GEO, adrese, numar de telefon, website etc.
Lucram la acest lucru, zilnic mapam, modificam etc 6000+ proprietati venite din toti furnizorii pe care ii avem.

10. Nu este gratis.
🙂

In speranta ca am lamurit, sumar desigur, motivele pentru care suntem, probabil, cea mai buna optiune de pe piata, va asiguram de intreaga noastra consideratie. Pentru orice interbari sau informatii suplimentare legate de platforma B2C va stam la dispozitie.

Numai bine!

Echipa TravSoft