Back Office & CRM

        Back office-ul poate fi folosit si ca o solutie separata de procesul de rezervare online. Puteti crea offline orice tip de rezervare doriti (cazare, transfer, bilet de avion etc), iar pentru orice rezervare creata puteti emite proforma/factura, chitanta, contract, bon de comanda. De asemenea orice rezervare se va regasi si in borderoul pe care trebuie sa il completati pentru contabilitate iar orice chitanta creata din sistem sau nu (dar introdusa) se va regasi in registru de casa, pe diferitele tipurile de currency folosite.

        In situatia cand back office-ul este legat la o platforma B2B sau B2C, toate rezervarile efectuate pe aceste platforme se vor regasi automat si in back office cu toate documentele necesare emise.

        In back office se pot rezerva online toate tipurile de servicii, chiar daca nu exista o prezenta web a agentiei, se pot rezerva online aceleasi servicii pe care le furnizam si pe platformele web: servicii de charter, cazare, transfer, bilete de avion etc.

  • Personalizarea documentelor cu logo-ul companiei.
  • Gestionarea rezervarilor pe tipul de serviciu.
  • Generarea de rapoarte pe tip de serviciu, dupa data crearii, dead line agentie, check in, dead line furnizor
  • Posibilitatea de a crea campanii de email
  • Emiterea facturilor si a chitantelor cu diferite tipuri de TVA.
  • Storno(integral/partial) facturi & dispozitii de plata.
  • Borderou.
  • Monede multiple de facturare
  • Export documente.
  • Toate documentele emise sunt perfect customizabile.
  • Functia de memento. Aceasta va reaminteste de orice situatie pe care o aveti: efectuarea unui check in, incasarea unei facturi, eliberarea unor documente de calatorie etc. De asemenea, va aminteste de o zi de nastere a unui client, de data de plecare/ data de retur(pentru feed back), de orice aveti nevoie pentru a functiona la cel mai inalt nivel de profesionalitate. Aceasta optiune este valabile atat in varianta offline cat si in varianta online.

       Pentru o mai buna imagine a serviciilor oferite de back office, va rugam, accesati Studiu de caz